Search Results

Search results 1-20 of 735.

  • ghostplay.de/stats/game/2042345 it shows up and your team managed to win it. ofc you wont get a leaverban for these kind of technical difficulties. players are not obliged to draw an early 4n5 tho, its only a question of fairplay... which is a bit rare here

  • hey, for now hes banned 5 days coz of fountainfarm and insult... maybe hes also a bandodger, we'll find out soon. thx for reporting!

  • evening, shaker gets 2 days for blocking teammates at fountain. this bara looks like a total noob to me. 0.06 kdr, he spams his aura when he hits creeps... no clue what hes doing, from time to time you run over such a case. at least he builds useful items and makes some charges. i can show you that its possible to meet worse players... def not intentional gameruin, maybe some other opinions.

  • unban request

    hajst - - [Archive] Ban Appeals

    Post

    ghostplay.de/stats/game/2039223 it should be this game. you took boots of a leaver and sold them for yourself if i recall it correctly. this is not allowed, either keep a leaveritem or sell it with the leaver so the team gets shared gold. anyway, it was just 450 gold and next time you know better, maybe @Mutant-0 is willing to unban you.

  • unfair ban

    hajst - - [Archive] Ban Appeals

    Post

    as if playing chen is not hard enough here, then you even get screwed over by a teammate you could at least ask him if you can eat one of his creeps. there is synergy between chens persuasion and clinkz ult, but it does not make a gamebreaking difference. bones ult takes like 5% hp as dmg and 50% hp as hp bonus on lvl 1. chen creeps have 300 hp more, so the difference would be 15 dmg and 150 hp. endgame its 24 dmg/240 hp more. its not +100 dmg like you stated. sometimes you even ate one of his c…

  • 88_18

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    sers, bad stayrate of him, banned 5 days for leaving. this particular acc will also be pbanned by name (nazism). thx for reporting!

  • Flaming / bad manners

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    very likely accsteal/bandoge...

  • recently played a carry undying with agha, octarine and decay talents: the spell steals 10 str every 1,5 secs for up to 65 secs, super fun when you suddenly have 6k hp in a fight with arcane rune it gets even better. its possible on 6.85 alrdy. new versions allow for so much more variations. for example agha on sf with bonus souls/2nd requiem wave. its an even better feeling when you can blink on someone, eul him up and he eats all requiem lines. ursa also has a realy good aghs after 6.86, same …

  • Who will win? :)

    hajst - - Funstuff

    Post

    error 404: shredder not found. gotta go with tinker then. id like to pick the hero more frequently, but it has a shitton of counters. sadly many of them are the popular picks nowadays (silencer, bara, husk or meepo...). same with invoker, i rly like the hero, but every time you pick him fast some tard goes silencer with aghs + refresh rush also the 6.83 -apem invoker is garbage compared to 6.85 -ap or higher. on the other hand shredder works reeeally well vs the popular picks here. the hero eats…

  • Ban boras123 (Reason: Leave)

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    hey, 2 days for him. thx for reporting.

  • leaver

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    sers, banned for 2 days. thx for report.

  • CHANGE SHOULD BE GOOD

    hajst - - Suggestions

    Post

    agree that -em ruins a lot of heroes, especially support or early game heroes (if you picked chen and your team lost lanes you can ff ), also its very annoying to beat sth like slark or meepo in lane, but after 10 mins they are farmed as usual. altho if we stop hosting -em, a ton of players will go and play-em on other bots, coz they dont know how to farm and will become frustrated with -ap only. again +1 for new map. voker, lina, tiny or pudge seem strong in 6.85... more fun with those heroes i…

  • Trashtalk

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    sers, 2 days flaming ban for silencer, 5 for techies. thx for report.

  • No more Hiding

    hajst - - [Archive] News and Information

    Post

    bamboozled

  • Bandodge

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    sers, so what, ill keep on banning him till hell freezes over. dont be fooled, hes still a hard gameruiner/insulter and once a mher... always a mher imo. thx for report.

  • Ban request

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    evening, this request is rly disappointing, teddy. most important thing first: yes, hes a noob and he did not def 2nd mid tower, but farmed his blink meanwhile (it took sentinel rly long to take it), which he then put to good use defending your base. you blamed and votekicked him too fast, if he would not def rax, you can go rage and vk, but not for one tower on the map. you threatened ppl with false bans if they would not kick axe and you blamed your own team for no reasons since start. like ev…

  • Ban leavers and afkers

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    hey onetwo banned 5 days for afk grief. thx for report.

  • you can see running and finished games on the statspage. go to the tab "games" and select "dota" as category, or enter your nick in the the upper left - your profile lists all games too if you scroll down: iamalive idk if EGS will come online again today, so ill take the ban off now. closed.

  • [BK] DOTA APEM #44 put a link next time, it will help to handle your case. the game was 3n5 when you left (and hardstacked anyway), so you should not be banned idd @The-EGS-Tv

  • Insult

    hajst - - Solved Ban Requests

    Post

    guess we can close it. hes a bandodger and annoying cancerplayer in general. banned for dodging.